تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
توضیح درباره فعال سازی روح واتساپ

حالت روح واتس اپ

همانطور که اشاره شد، فعال کردن حالت روح روشی است برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و خواندن پیام ها بدون این که فرد فرستنده متوجه شود می باشد. معمولا به دلیل رعایت حریم خصوصی افراد و عدالت در بحث پیام رسانی، برنامه های پیام رسان، نظیر تلگرام، وی چت، لاین و غیره، این امکان را غیر فعال کرده و یا بطور کلی آن را ارائه نمی دهند. اما با این حال برخی برنامه های جانبی نظیر موبوگرام که نسخه ای غیر رسمی از تلگرام می باشد، این امکان را در خود داشته و در گذشته نیز روش فعال سازی حالت روح موبوگرام را شرح داده ایم.

واتس اپ نیز به عنوان پرطرفدارترین برنامه پیام رسانی حال حاضر دنیا، دارای امکانی برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و یا خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم می باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بنا به دلایلی که پیشتر ذکر گردید، در صورت فعال سازی حالت روح واتس اپ ، علاوه بر این که دیگران نمی توانند وضعیت آنلاین شما و تیک دوم خوانده شدن پیام توسط شما را ببینند، شما نیز قادر به انجام این کار نخواهید بود و به نوعی عدالت در بحث پیام رسانی حفظ خواهد گردید.


بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش