تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
معرفی بازی Sandbox از بهترین بازی های متاورس

                                                                                   بازی Sandbox

                                                       

متاورس (Metaverse) یک واژه‌ مرکب متشکل از meta به معنی فراتر و universe به معنی جهان است و از همین رو میتوانیم این کلمه رو فراتر از جهان ترجمه کنیم. متاورس تصویری از یک دنیای مجازی است که در دنیای حقیقی وجود دارد.  متاروس دنیایی است که شما در آن به صورت سه بعدی در دنیای مجازی به بی‌نهایت می‌رسید، در این دنیای جدید از بعد زمان و مکان آزاد خواهید شد و می‌توانید بدون توجه به قوانین دنیای واقعی، قوانین دنیای خودتان را بسازید.و در آن هویت اشخاص، اشیای فیزیکی، تاریخ بشر و حتی سیستم‌های پرداختی پیوستگی خودشان را حفظ و همزمان تعداد زیادی از افراد را به صورت مجازی در خود جای دهد.یکی از مزیت‌های کلیدی متاورس حضور است؛ حسی که به‌جای تماشای اماکن و افراد، شما را به‌صورت فیزیکی با آن‌ها درگیر می‌کند. برای نمونه، در سرویس‌هایی مانند Spatial و فیس‌بوک Horizon می‌توانید با همکاران خود دور یک میز مجازی جمع شوید که تجربه‌ی طبیعی‌تری نسبت به تماس‌های ایجاد شده بر بستر زوم و تماسهای تصویری گروهی خواهد بود.

بازی Sandbox:

بازی Sandbox یک پلتفرم جامعه محور است که در آن می توانید بازی، ایجاد، مالکیت و یک قطعه زمین مجازی را اداره کنید. مانند هر بازی از نوع Sandbox، شما می توانید تقریبا هر کاری را که می خواهید در بازی The Sandbox انجام دهید، به شرطی که مالک آن قطعه زمین باشید. همچنین می‌توانید آواتار NFT خود را ایجاد کنید و سرزمین‌های دیگران را بازی یا کاوش کنید. طراحی و حس بازی به دلیل بافت های بلوک مانند آن کاملا شبیه بازی Minecraft است.سندباکس یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند به ساخت‌وساز بپردازند، آیتم‌های ساخته شده را به مالکیت خود درآورند و با خرید و فروش آن‌ به کمک توکن SAND کسب درآمد کنند. این پلتفرم گیمینگ بر مبنای سه قابلیت اصلی پایه‌گذاری شده است که یک اکوسیستم گیمینگ جامع و کاربرپسند را ارائه می‌دهد. این محصولات Voxel Editor، Marketplace و Game Maker هستند.هدف از طراحی سندباکس ایجاد تغییر در ساختار پلتفرم‌های سنتی بازی است. که در آن پلتفرم‌ها و توسعه‌دهندگات صاحب همه چیز هستند و محتوای کاربر را کنترل کرده و چیزی سوای تجربه بازی به کاربران ارائه نمی‌کنند.اکوسیستم Sandbox سه محصول مختلف را برای کاربران این بازی عرضه کرده است. این محصولات در واقع ابزارهایی هستند که به‌منظور خلق تجربه‌های نوین توسط طراحان بازی، هنرمندان و گیمرها ارائه شده‌اند. نکته جالب این است که برای استفاده از این ابزارها و محصولات به دانش برنامه‌نویسی نیاز ندارید.


بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش